Nyhetsbrev maj 2016

Kära Kunder!

Äntligen känner vi doften av sommar, semester och sol! Jag hoppas att vädret är på soldyrkarnas sida detta år J.

 

Nya system

Vi på moppen fortsätter att lära oss nya saker och hitta förbättringar i vårt arbete. Något vi gör just nu som snart kommer märkas även hos er, är att vi byter datasystem. Det innebär en ny struktur för bl.a. schema, tidrapportering och fakturering. Vi jobbar hårt för att vi ska få över all information till vårt nya system. Ni som redan har meddelat förändringar i schemat, ta gärna en extra koll på ert schema så att allt blivit rätt!

 

En nyhet som vårt nya system för med sig är att ni nu kommer ha tillgång till er egen kundportal. Där kan ni ta del av era fakturor, se framtida inbokningar och meddela om ni vill göra ett uppehåll eller boka in något extra. Det finns också möjlighet att meddela en avvikelse, dvs om ni vill berätta om något som ni inte är riktigt nöjd med. Om en personal inte är planerad hos er vid något tillfälle är er moppare ledig och kommer ersättas av en vikarie J.

 

Ni kommer få ett separat mejl med inloggningsuppgifter till just er kundportal (med avsändare noreply@tengella.se). En länk till kundportalen hittar ni under fliken kundservice på vår nya, fina hemsida mopp.nu.

 

Sommar

Sommaren närmar sig, som sagt, och det betyder ofta lite ändrade rutiner för oss alla. Logga in på er kundportal och ta en titt på sommarens inbokade moppningar hos er. Vill ni göra någon förändring? Boka av något tillfälle då ni är bortresta eller kanske boka på något extra så att ni kan ägna dagarna åt sol och bad? Kanske en stormoppning innan ni kommer hem från en resa? Skicka ett meddelande i er kundportal eller meddela Emilie direkt hur ni önskar sommaren, emilie@mopp.nu.

 

Till sist vill jag önska er alla en underbar sommar!

Katarina Heinebäck

PDF: Nyhetsbrev 2016 maj – mopp.nu

Kommentera